SOG Field Pup

Поне от 4-5 години го зяпах това ножче и все не ми вървеше да си го купя. Преди време в Дифенс имаше една единствена бройка, която не ми хареса. Във Випа се опитах, но канията се беше скъсала. И така благодарение на колегата hvanigorata се сдобих с него и то на много изгодна цена. Убедил съм се, че за всяко нещо си има точното време и място.

Стомана: AUS8 (57-58HRC)
Дължина на острието: 10,16 см
Общо дължина: 21,59 см
Тегло:114 гр
Синтетична ръкохватка – кратон
Синтетична черна кания
Дебелина 3 мм
Произведено в Тайван

Сегашната версия на модела определено ми харесва доста повече от предишната. Новата е с гумирана дръжка и тактически калъф от Кордура. Произведен е в Тайван. Много удобно приляга в ръка, захватът е много сигурен и стабилен, а като тегло не се усеща. Острието е с дължина 10 см, изработено от стомана АУС 8, с дебелина 3 мм и даже бръсне, няма нужда от допълнително заточване. Дръжката е твърда гума, с много добър релеф и дупка за паракорд. Тъй като е доста дебела магнита не показва докъде влиза основата на острието в нея. В дупката не се вижда стомана, като при някои други модели. Въженце от паракорд е включено в комплекта.

По-старите кании бяха кожени, но някой тъпак беше измислил да не е шита, а да има пластмасова приставка, която да хваща кожата. Дотук добре, но пластмасата беше пълен боклук и се чупеше за страх, както се казва. Новата кания е по-добра. Даже има джоб за сървайвъл принадлежности или за мултитул. Ножът влиза в стабилно захваната пластмасова втулка, която учудващо не драска острието. Отзад има регулатор за прикрепяне към колан.

Не съм ползвал ножа, но съм убеден, че за нормални дейности ще се представя добре. Добро попълнение за колекцията ми. Удобен, резлив и готин, препоръчвам го на всеки.

